theme designer :

x-themes.blogfa.com



ღ˙•▪بی اسمـــــت ▪•˙ღ

 

 قایقَتـ مے ‌شـــومـ؛


بادبانـــمــ باشـ

بگـــذار هرچه حرفْ پشتـــمان مے‌زنند مــردمـ

بادِ هـــوا شود، دوورتــــرِمان کنـــد . . .! 



نظرات شما عزیزان:

حسام
ساعت13:00---12 خرداد 1392
راستی نگار خانوم شما با تغییر قالب وبلاگم موافقید....?

با آهنگ چی؟

میدونم الان دارید میگید چقدر بی کاره مردتیکه مزاحم.....

دیگه ببخشید ولی جوابشو بم بدید بزاریدش تو بلاگ خودم


شیدا شجاعی
ساعت12:52---12 خرداد 1392
سلام. عزیزم لینک کردم.من و بلینک
پاسخ:باشه لینکت میکنم شیدا جوون


mohamad reza
ساعت12:45---12 خرداد 1392
ممنون میشه بپرسم کجا زندگی میکنی. مشهد یا اطرافش پاسخ:مشهد

حسام
ساعت12:44---12 خرداد 1392
از اینکه بم سرزدید ممنون.....



من شمارو لینک کردم....

دختری از جنس غرور میتونید برید ببینید....



ببخشید مزاحم شدم.....
پاسخ:خواهش میکنم مزاحم چیه آقا حسام ؟ممنون منم شمارو لینک کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, 11:24 |- نگین -|


ϰ-†нêmê§