theme designer :

x-themes.blogfa.com



ღ˙•▪بی اسمـــــت ▪•˙ღ

 

 

 اینایی که * گذاشتم  مخاطب خاص داره(نیم)

 

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :


7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن !*


اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم ....


اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد ،


یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !*


دوستاشو بپیچونه بخاطر من ....*


منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !*


خیلی وقته دلم تنگ شدهـ
 


نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت17:37---16 خرداد 1392
عاشق وبلاگتمممممممممممم خیلی باهاله ایوووووووووووووووووووووووول
پاسخ : ممنونم غزل جون غزل؟کدومش؟ :)میشه وبتو بزاری عزیزم ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, 21:7 |- نگین -|


ϰ-†нêmê§